dokhi bala

 

دوست دارم تو را در آغوش بگیرم و گریه کنم........

دلم بدجوری هواتو کرده .........

کاش می توانستم دستان گرمت را بگیرم .........!!!

کاش می توانستم از نزدیک در چشمان عاشقت نگاه کنم

اما این فاصـــــــــله بین من و تو نمی گذارد تنها عشقم را از نزدیک ببینم

ای خدا این فاصـــــــــــله را از میان ما محو کن که دیگر طاقتم به پایان رسید....!!!

دیگر طاقت این دوری را ندارم....

عشق پر از درد است اما دوری از عشق پر درد تر از یک درد

است.....!!!!!!

سرنوشت سر به سر اوقات تلخ من نگذار که بدجوری دلتنگم........

دوباره باز من دلتنگم ومثل همیشه تنها یادت، توی

این تنهایی ها سنگ صبور منه .پس.................

عاشقانه چشمهایم را میبندم و تو را در خیالم تصور میکنم نمی دانی که

چقدر خیال تو برایم لذت بخش است ،از هر چیز در این دنیا برایم

شیرین ترهستی پس چشمهایم را میبندم و با تمام وجود احساست

می کنم و می گویم:

دوستت دارم عشق من تو بهترینی

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت23:02---6 خرداد 1391
یک مترسک خریده ام



عطر همیشگی ات را به تنش زده ام



در گوشه اتاقم ایستاده



درست مثل توست ، فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند . . .


پاسخ:مرسی جمله زیبایی بود دسته شما هم دردنکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:,| 11 AM|NaRgEs|

miss-A