جک....


dokhi bala

دوست دارم یکی بهم بگه "قدر این روزاتونو بدونید"
بعد بزنم پس گردنش و بگم.دقیقا کدوم روزا؟
نشون بده با دست!

.
.
.

یعنی اونایی که به بالا رفتن نمره شون بعد از اعتراض نمرات امید دارن همونایی هستن که نصف شب بالا پشت بوم دنبال آرم پپسی میگشتن.....

.
.
.

دوستم مو کاشته،دماغشو عمل کرده،
بوتاکسم کرده .ابرو هاشم که مثه نخ کرده
لبشم پروتزیه ,فقط هر کاریش میکنیم سیبیلاشو نمیزنه..
میگه مرد باید سیبیل داشته باشه.. :|

.
.
.

اون روزی رو میبینم
که گشت ارشاد به اسم مامور آب میاد تو خونه،
مستقیم میره تو اتاق خواب و کمد لباس هامون رو چک میکنه
ببینه لباس نامناسب داریم یا نه ....:|

.
.
.

دختره همسايه.بالاييمون مياد سفره ي غذاشونو
از پنجره تو حياطه ما تكون مي ده ، مادرم مي گه: فك كنم دوست داره !
قديما دخترا كسي رو دوست داشتن كصافط كاري نمي كردن که!
شانس آوردم عاشقم نيست وگرنه تو حياطمون ميريد !

.
.
.

تنها امیدم اینه که برف بیاد،امتحانای فردا لغو بشه!
نخندین ! والا جدی میگم! تنها امیدمه ..!
:|

.
.
.

امتحان تنظیم خانواده 20 شدم
حالا با چه رویی برم به خانواده بگم ...؟ :|

.
.
.

در راستای تولید ملی ، مادر اینجانب تصمیم گرفته برام زن بگیره !
خاله مم وقتی فهمید زنگ زده بهم میگه :
اوّل میای خواستگاری دختر خاله ت ، جواب منفی میگیری!
بعد هر قبرستونی خواستی بری هِــــــری برو !!
:|

.
.
.

مرغ پارسال.کیلویی 2500 تومن!
امسال کیلویی 7000 تومن !
ولی قدرتِ خدا تورم هنوزم همون 11 درصده !

.
.
.

این خارجیا که صلوات ندارن وقتی دعواشون میشه چی میفرستند که دعواشونو خاتمه بدن ؟

.
.
.

مامانم هروقت پشت تلفن میخواد با خاله م تيريپ صميميت برداره ميگه:
جوجه هات(بچه هات)چي كار ميكنن ؟!!!
خاله ی منم ميگه: خوبن! توله ی تو چي كار ميكنه؟!
یه همچین خاله ی خواهر زاده دوستی دارم من :|

.
.
.


استرسی که ما موقع باز کردن سایت دانشگاه واسه دیدن نمرمون داریم
تروریست القاعده برای عملیات انتحاری نداره !

.
.
.

شما یادتون نمیاد یه زمانی تو مهمونی ها غذا مرغ.میدادن :|

.
.
.

تماشاگرای بیشتری میخواستن به ورزشگاه بیان ولی بلیط نداشتن!!!!
حتما جنس این تور خیلی خوبه که تونسته جلوی شوت بالوتلی رو بگیره:-|

جواد خیابانی نیمه نهایی یورو 2012 آلمان-ایتالیا

.
.
.

سه تا پشه رو دیوار حموم بودن، حمله کردم و دوتاشون رو کُشتم. اون یکی که زنده موند فرار کرد رفت تو هواکش..حالا نمیدونم خودکشی کرده.! یا رفته بقیهشون رو خبر کنه، شب بریزن سرم...
خیلی اضطراب دارم...:|

.
.
.

یارو صبح تا شب تو خیابون مخ میزنه، شب تا صب تو فیس بوک...
بعد میگه دنبال نیمه گمشده ام میگردم!!
آخه لامصب پازل هزار تیکه هم بودی تا حالا تموم شده بود!!!

.
.
.

بچه که بودیم هی بهمون میگفتن:
آفرین! مهربون باش ، همه رو دوس داشته باش!
دروغ نگو! رو لبات خنده باشه همیشه!
حالا که بزرگ شدیم میگن:
چرا همه چیو راستشو میگی؟ از بس هالوویی دیگه!
واسه چی انقدر مهربونی؟ نیشت همش بازه که همه ازت سواستفاده میکنن!
بدبخت یکمی زرنگ باش!

یعنی گرفتن اینا مارو؟؟!

.
.
.

فقط یک زن ایرونی میتونه با هیکل مثل گونی سیب زمینی و موهای شونه نشده و با لباسی که بوی شنبلیله.قورمه سبزیش 2 کیلومتر اونورتر هم میره ، از آشپزخونه بدوبدو بیاد بیرون تا صحنه معرفی ملکه زیبایی 2012 رو ببینه و بعد با اعتماد بنفس کامل بگه : واااااااا !!!!! این کجاش خوشگله ؟؟؟؟

.
.
.

دختر:خوابی؟؟؟
پسر: آره عزیزم!بيدار شدم زنگ مي زنم بهت!
دختر:من دوست پسر قبليم اين موقع روز خواب نبود!
پسر:چه ربطي داره؟
دختر:من واسش مهم بودم!
پسر:خوب بيا من بيدار شدم، خوب شد؟
دختر:دوست پسر قبليم اصلا" نمي گفت: من بيدار شدم بيا!
پسر:اون يه آدمه ديگه بود من يه آدمه ديگه!
دختر:من كه همون آدمم!
پسر:من قانع شدم ، از اين به بعد هر روز 6 صبح بيدارم!
دختر:من 6 خوابم!
پسر:من دوست دختر قبليم 6 صبح بيدار بود!
دختر: خب پس برو با همون! ( گوشي رو قطع مي كنه)!

و هنوز تحقيقات براي شناخت زنها ادامه دارد ..!

.
.
.

یه بار عاشق شده بودم و شکست عشقی بدی خورده بودم!
واسه همین رفتم تو اتاق و درو رو خودم بستم...
بعد از یه ساعت صدام کردن که بیا شام بخور داره سرد ميشه !
گفتم: من دیگه هیچی نمیخورم ، ميخوام بميــــــــرم :(
گفتن : شام ماکارونیه ، ته دیگ سیب زمینی هم داره كه دوس داري
یعنی اونو بیشتر از ماکارونی دوست داشتی؟!
کصافطا نقطه ضعفِ منو پیدا کرده بودن ..!
-------------

--------------------------------------------------------------------------



نظرات شما عزیزان:

Amirreza
ساعت14:26---18 بهمن 1391
Postat kheali ghashang boodan پاسخ:akhey dadashi

2230....0915
ساعت4:54---18 آذر 1391
بعضی ها خیلی نامردن...به خدا نمدونم چی بت بگم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:,| 10 AM|NaRgEs|

miss-A